Party every day!!!

14. října 2009 v 22:06 | Euphoooria xD |  My diary
Vím, že jsem zas dlouho nepsala... štve mě to a slibuju, že se polepším :)

Právě poslouchám nový cédo Fast Food Orchestra (baby i like ur body, u shake it,shake it, shake it, shake it like nobody .. :D ), takže to snad nějak napíšu :D

Poslední článek pojednával o mé oslavě na začátku září. Od té doby se událo spoustu zajímavejch věcí :) Mimo to, že začala škola :D Byla jsem v Milý Tchýni s klukama a Zuzankou - skvělost :)
Pak byl sraz s devítkou, což bylo moc fajn :) Ale stejně jsem nevydržela až do konce a musela se ještě stavit za hulvátama do Vršovic, kde sem potkala Mattyho - punkáče z Valníku ... parááááda :D
Začala mi latina, kde vůbec nic nechápu, ale je to moc fajn. Hanka měla oslavu narozenin... 2 hodinky v baru, kde sme ale stejně nevydrželi a MUSELI jet do Hard rocku tancovat *so typical* :D
Potom kino Inglorious Basterds aneb Buongiorno :D A výlet se setřenkou a babičkama do Paříže ve znamení nákupů a večerních pivek :) Pak jsem byla nemocná a...

... mohlo vyrazit na nezapomenutelný výlet do Borovice!! Vezmu to asi trochu zeširoka, neb když už tak už :D

Monday
...5.10.
Takže jsme odjížděli z Černýho mostu (sraz klasicky na *pala*čáku) s mojí milovanou Daphne a Markétkou:) Cesta busem proběhla oukej, asi jen hodinka. Pokoj přes naše veliké obavy nakonec dopadl (skoro) úplně geniálně :* Zuzanka,Dae, Markétka, Lenka a já Euphooria :) Hlavně pokoj pro 6 - vlastně pro 5 + pohovka,že? :D
Ale jelikož někomu ubytování nevyhovovalo - staly jsme se Švýcarskem.
Ještě nutno zmínit, že se jednalo o cyklistký výlet, takže samozřejmě největší styl je jet BEZ kola :) Což dalo vzniknout turistické skupině For tha Horde! sestavající z tří (čtyř) nadřízených velitelek + dvou rádců a jejich poddaných služek.

Po příjezdu jsme si chvíly odpočinuly, počkaly na příjezd hrdinů a s naší turickou skupinou statečně vyrazili na první objevnou výpravu do vesničky jménem Borovice :) Po takové dálce jsme se museli ihned občerstvit u hodných, leč prostých vesničanů, kteří nás vcelku milostivě obsloužili. Naše volba padla na osvěžující a posilňující Squash s příchutí jablka. Jelikož to bylo jen 0.5l - ihned padla za vlast. Pak ještě malá výprava pro two-handed axe a hraní si na kuřata, poskakování po silnici a tak vůbec veselé nálady.
Po návratu na základnu byla večeře, blbnutí na prolejzačkách, chození ven, hippies trio - resp. klasicky hulvátský večer...
A když se ve Švýcarsku začaly hrát stolní hry byl čas na založení Anti-společenskoherní skupiny.
Cinzano, Lambrusco, vodka,rum :)

and Tuesday
6.10.
Vstaly jsme ještě dobře - přeci jen něco vydržíme. Po snídani se naše skupinka Statečných vydala na mnohem delší výpravu - až do Mnichova Hradiště. 10km/2.5h. Poddaným jsem daly rozchod. Káva/kofola, oběd. Poté trocha kultury, takže jsme vydaly do nebezpečných zahrad zakletého zámku. Mysleli si, že se necháme nalákat do pasti, ale naštěstí jsme prohnané alíky včas obejvily a vysmály se jim. Náasledovala chvilka zpytování svědomí nad našimi činy na schůdkách před zámkem, kde došla legendární zpráva, cituji: ,, Kup veci na houbu´´. Šly jsme tedy ještě na čokoládu a pak se nedalo nic dělat a musely jsme se vypravit pro ingredience (coca cola + červenej krabicák)!
Po chvíli nastala malá komplikace, když se jedna poddaná zbláznila a statečná velitelka Dae ji musela doprovodit pěšky zpět. Já a Daphne jsme zase musely dopravit zásoby a zbytek poddaných do tábora.
Daphne a Euphooria ještě šly do bazénu, odkud musely vyhnat ty low levely a asi 2 hodiny probírat náročné filosofické otázky a složité taktizování.
Pozdější večer postupoval hulvátsky jako ten předešlý.
Vodka (s džusem), Cuba Libre :)

and Wednesday
7.10.
Vstávání možná *trožku* těžší, ale zvládly sme to.
Dopoledne malý okružní výlet za účelem killování mobů, oběd a odpoledne bravurní vykroucení se ze sportovní povinností. Tak vyrazila velitelská skupina s podporou pana Bambuse na quest za Signálem. Ve vesnici Borovice zase přišla chvíle na občerstvení, dokoupení zásob a následné posezení. Dokonce se nám naskytla šance pohovořit s místním domorodcem. Nedocenitelná zkušenost. Pak se stavily poddané, ale musely jsme je vyslat zpět, neb nebyly hodné občerstvení u kapitánského stolu. Do třetice nás vyrušily dvě kreatury o kterých by bylo lepší se nezmiňovat.
Nicméně jsme usoudili, že je na čase jít dál. Hodili jsme si náklad na ramena a vyrazili vstřít obrovskému kopci. Signál jsme chytili až na samém vrcholku. Samozřejmě nám přišlo zbytečné jít zpět stejnou cestou. Tak jsme to vzali originální zkratkou: pole - pole - plot - les - krpál dolů - klacky - díry - bláto a nakonec lesní cesta. Ta nás dovedla k podezřelému Penziónu, který zřejmě patřil místním domorodcům.
Daphne jako vždy tankovala, za ní Dae damage a vzádu ustrašená low level Euphooria + Bambus jako heal.
V obraně vyslali masožravého peta, ale co čert nechtěl, nebylo jim to nic platné- pro Daphne nepředstavoval žádné zlo! Omezení domorodci se museli podřídit a nechat nás projít.
Hrdinně jsme se vrátili do tábora i v předpokládaný čas.
Večer: večeře, přípravná diskotéka a den uctívání Houby.
Plus se Euphooria dala dohromady s panem Shevoslavem * pámátný to den *

and Thursday
8.10.
Poslední celý den. Vstávání s pochmurnou náladou.
Nicméně po snídani znovu výlet do Mnichova Hradiště po stejné trase, jen se nám trochu pozměnila skupinka... obecně řekla bych k lepšímu :) V Hradišti sme potkali MC Posilovnu a náš nový člen Moonshade zase v a(u)kci nakoupil travičku na lektvar :) Oběd opět v naší oblíbené Podzámecké restauraci, káva, naprosto ujetý video a samozřejmě zase doplnění zásob na Houbu.
Návrat autobusem, odpočinek, večeře a pááárty!
Asi 6l Houby, diskotéka, víno zadara, chození ven, vodka s brusinkovým džusem,
Diskotéka s malejma dětma :D
V noci číhání na chodbě, pak k nám přišli Dejv a Sheva - pokec /vyprávění o WoWku/ až do 4 - skvělost!

and Friday
9.10.
Ráno odjezd asi v 10h.
Předtím jsme ale zanechaly odkaz na naši návštěvu hodný Akademického gymnázia. ; )
Po příjezdy do Prahy se Euphooria a Dae držely zuby nehty, že nechtěj domů, ale nakonec po 3 hodinách v McDonald´s přece jen vyrazily směr domov.

Paladinky ale v 19 jako na koni (mountovi) na *pala*čáků a hodinové obíhání hospod + zapadnutí do pajzlu, dvě dietní coly, Linkin Park, Highway to Hell, výbuchy smíchu a v 23 domů. :*

Snažila jsem se o detailní popis, přesto to není vše... jako resumé mohu dodat jen:
I gotta feelin´, Prodigy, We will have justice, sprchování se v plavkách, Omluvte se panu profesorovi!!, Kamarádovi nesedla večeře!, To byl krabicáááák??? Fůj!, For the glory of the Sind´Orei, Potopíme se pro itemy!, špiónování na chodbě, Davidova pohádka do 4 ráno, dlouhatánská (rádoby privátní) debata - Daphne vlastně nespala :D, Hele alíci-fůůj!, Houba, Cuba Libre, synchronizace s Daphne:D, minimobové, emote photos, hearthstone, I know you want me you know I want cha!, černá vdova, profesroka v bazéně aneb To bude pětek!!!, Nejvíc hustý niggaz vole, lízátka...
1 lambrusco 2l vodky 3l rumu 7l krabicáku 10 krabek

***Akinka, Markétka,Dávus,Mára, Óňa, Pavel, Čermi, Rosa, Sheva, Áma, Magda, Verča, Di Bambus, Moonshade, Aný, Zuzanka***

Určitě to není všechno - bylo to opravdu 5 nezapomenutelnejch, dokonalejch, úžasnejch, geniálních, akademickejch dní, který mě opravdu moc ovlivnily a v životě na to nezapomenu. Miluju ty hulváty a tímto jim moc děkuju za jeden z nejlepších zážitků!

and Saturday
10.10.
Tento jediný den se nám vymkl ze zajetého Party every day!. Já byla s rodičema na obědě v restauraci - jíííízda :D

and Sunday
11.11.
A navazujeme na party days!
Daphne, Morphium, Euphooria, Sheva - love and peace :)
V 16.30 film o kreveťácích, benzínu, a lásce :) Ale to bychom nebyli my, akademický hulváti, kdybysme pak jeli domů.
A kam jít jinam než k naší Milé Tchýni :) Víno, pivko, pokec - paráda! :*

Uff, konečně si můžu jít přečíst Zuzančin článek :) Yeaaah baby!
I looove my friends! :* For tha Horde!!!

P.S: fotky ještě dodám asi do Galerie :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.